آخرین اخبار اعلام نتایج مرحله اول المپیاد نود

اعلام نتیجه مرحله اول المپیاد 90

معاون وزیر و رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج مرحله نخست المپیاد علمی دانش آموزان کشور تا پایان اسفندماه سال جاری اعلام خواهد شد. وی افزود: زمان اعلام نهایی نتایج مرحله نخست المپیاد علمی دانش آموزان کشور تا اواخر سال جاری خواهد بود و مرحله دوم این آزمونها در اردیبهشت سال 91 برگزار خواهد شد. سویزی با اشاره به تعداد نفرات برگزیده برای راه یابی به مرحله دوم المپیاد علمی کشور خاطرنشان کرد: بسته به سطح تراز نمره ای که از وضعیت کشوری به دست خواهد آمد تعدادی از دانش آموزان به عنوان نفرات برگزیده معرفی می شوند که حدود 6 هزار نفر از مجموع 130 هزار شرکت کننده اولیه به مرحله بعد راه خواهند یافت.

رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اضافه کرد: 6 هزار نفر در مرحله دوم المپیاد علمی بین رشته های مختلف تقسیم و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و برگزیدگان این مرحله از المپیاد علمی کشوری در اردیبهشت ماه سال 91 معرفی و به مرحله تابستانی راه خواهند یافت.

همچنین هیچ تصمیمی برای تعیین تعداد قبول شدگان هر رشته یا آخرین نمره قبولی گرفته نشده است و این تصمیم در جلسات آتی و پس از بررسی نمرات و پراکندگی آنها اتخاذ خواهد شد. بنابراین تا قبل از تصمیم گیری و اعلام از طرف باشگاه، هیچ منبعی نمیتواند این تعداد را به درستی اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *